SIŁOWNIA TYLKO DLA PAŃ

Kameralne miejsce dla kobiet chcących spędzić swój wolny czas w sposób aktywny i przyjemny lub po prostu spotkać się ze znajomymi i jednocześnie poprzez trening realizować swoje ambicje.

Siłownia wyposażona jest w profesjonalny sprzęt z którego każda z Pań wybierze coś dla siebie. Posiadamy maszyny firm: PRECOR, Kettler, York, Master Sport. Pomieszczenia są klimatyzowane dzięki czemu w okresach letnich ćwiczenie jest równie przyjemne. Dostępna jest łazienka w której po treningu zawsze można się odświeżyć.

Każda z Klubowiczek objęta jest profesjonalną opieką trenerki. W weekendy gości u nas trener z Warszawy z którym można prowadzić treningi personalne lub poradzić się w zakresie diety.

Z nami z pewnością uda się Wam stracić zbędne kilogramy, poprawić kondycję fizyczną, zadbać o zdrowie, wzmocnić ciało i zrelaksować się.

                                                               W GRUPIE SIŁA I RAZEM ZAWSZE RAŹNIEJ:)

TAŚMY TRX - trening w zawieszeniu

Trening przy użyciu taśm TRX polega na podciąganiu się przez osobę trenującą i wykonywaniu ćwiczeń pozwalających angażować w pracę wiele grup mięśniowych.

Podczas większości ćwiczeń, trenujący obiema rękami chwyta końce dwóch taśm, natomiast trzecia musi być przymocowana do stabilnego punktu.

Taki trening pobudza do pracy całe ciało a przede wszystkim mięśnie stabilizujące. Ćwiczenia z użyciem taśm TRX to przede wszystkim poprawa ogólnej sprawności fizycznej oraz wzmocnienie wiązadeł, które są najbardziej narażone na kontuzje.

Trening ten można porównać do treningu gimnastycznego, tyle że w tym wypadku stopy bądź ręce zawsze mają kontakt z podłożem :)

                

VIBRO PLATE - platforma wibrująca

Platforma oferuje szeroki wachlarz korzyści począwszy od natychmiastowej poprawy krążenia krwi, zwiększenia elastyczności mięśni, zakresu ruchu, gęstości mineralnej kości aż po zmniejszeniu cellulitu i bólu potreningowego, pozwalającego szybko osiągnąć widoczne efekty. Ponadto ćwiczenia wspomagają szybkie uwalnianie się endorfiny - hormonu odpowiedzialnego za dobre samopoczucie. Używając prawidłowo platformy VibroPlate możesz uelastycznić, wzmocnić, wymasować i zrelaksować swoje ciało.

Przeciwwskazania do ćwiczeń na VibroPlate:

  • cukrzyca,
  • padaczka,
  • choroby kręgosłupa,
  • choroby serca,
  • sztuczny rozrusznik serca,
  • zakrzepica,
  • ciąża,
  • guzy,
  • protezy i implanty stawu biodrowego,
  • żylaki,
  • problemy z ciśnieniem. 

ROLLETIC - masaż i rehabilitacja

Masaż oparty na zasadzie masażu limfatycznego.

Przyspiesza przemianę materii, wzmacnia system immunologiczny, umożliwia pozbycie się efektu "zimnych nóg", likwiduje obrzęki, oczyszcza organizm z toksyn, przy regularnym stosowaniu wspomaga efekt odchudzania oraz eliminuje zaburzenia przemiany materii (wzdęcia, zaparcia).

Fitroll masuje każdą część ciała zaczynając od stóp poprzez łydki (zewnętrzną i wewnętrzna ich część), przednią stronę ud, górną i dolną część brzucha, pośladki, boczki, plecy, dłonie, przedramiona i kończąc na ramionach. Masaż wykonujemy zawsze z kierunkiem limfy (umownie do serca). Podczas masażu włączana jest podczerwień, czyli promieniowanie elektromagnetyczne które daje ciepło oraz dobre samopoczucie.

Głębokie ciepło podczerwone nagrzewa skórę, aż do warstwy podskórnej prze co:

  • aktywizuje krążenie i przemianę materii,
  • wydala trucizny i substancje odpadowe,
  • mobilizuje siły obronne organizmu,

    Przed masażem na urządzeniu Fitroll zalecane jest wypicie 2 szklanek wody.

    Aby zwiększyć efekt wyszczuplająco-antycellulitowy należy wetrzeć w ciało balsam lub krem.

  • wzmacnia system immunologiczny,
  • rozgrzewa mięśnie,
  • likwiduje cellulit.

Jak przygotować się do masażu:

  • długie włosy należy związać,
  • zrezygnować z biżuterii, wyjąć kolczyk z pępka,
  • najwygodniejszym strojem do rollmasażu jest przylegający do ciała strój sportowy np. bawełniana bluzka z długim rękawem i getry,
  • masaż odbywa się zawsze na okrytą stopę.

Wpływ masażu na układ krążenia:

  • przyspiesza krążenie krwi i limfy,
  • miejscowe rozszerzenie się naczyń włosowatych,

    Przeciwwskazania do wykonania masażu:

    • choroba nowotworowa,

    • ciąża,

    • padaczka,

    • choroby serca,

    • choroby skóry,

    • zaawansowana osteoporoza,

    • nie wyrównane i nie leczone nadciśnienie,

    • zaawansowana osteoporoza,

    • żylaki (miejscowo).

  • pobudzenie nieczynnych naczyń włosowatych,
  • pomaga w wydalaniu produktów wadliwej przemiany materii,
  • powoduje lepsze dotlenieni i odżywienie tkanek.

Wpływ masażu na układ mięśniowy:

  • powoduje lepsze odżywienie i dotlenienie mięśni,
  • przygotowuje do wysiłku,
  • przeciwdziała kontuzjom,
  • zwiększa elastyczność mięśni,
  • przyspiesza regeneracje po wysiłku,
  • podwyższa lub obniża napięcie mięśniowe.

Wpływ masażu na układ nerwowy:

  • delikatny masaż działa relaksująco i uspokajająco,
  • mocny masaż działa pobudzająco,
  • poprawia czucie powierzchniowe i głębokie,
  • usprawnia przewodzenie bodźców nerwowych.

Wpływ masażu na skórę:

  • działa jak peeling,
  • ujędrnia i uelastycznia skórę,
  • usuwa złuszczające się obumarłe warstwy naskórka,
  • skóra staje się różowa i ciepła, lepiej ukrwiona i odżywiona,
  • powoduje mechaniczne rozbicie tkanki tłuszczowej. 

     Pozycja 1: STOPY

Rollmasaż na urządzeniu FITROLL rozpoczynamy zawsze od stóp, gdyż to właśnie na nich znajdują się receptory odpowiedzialne za narządy wewnętrzne. Siadamy wygodnie na dużym stołku i stopniowo przyzwyczajamy ciało do rollmasażu. Na stopach znajdują się strefy refleksyjne, które odpowiadają za poszczególne partie ciała, dlatego ważne jest aby każdy rollmasaż rozpoczynać od stóp. Rollmasaż stóp znakomicie wpływa na zmniejszenie drętwienia stóp, przyczynia się do zmniejszenia efektu "zimnych stóp".

 

     Pozycja 2: ŁYDKI

Kolejną masowaną częścią ciała są łydki, dla zwiększenia pola rollmasażu możemy dodatkowo łydki przesuwać po rolkach, łącząc łydki i rozsuwając na przemian. Miejsca dotknięte żylakami omijamy. Rollmasaż łydek eliminuje napięcie i wpływa kojąco na opuchnięte po całym dniu pracy nogi, rzeźbi kształt łydki.

 

      Pozycja 3: UDA TYŁ

Rollmasaż tylnej części ud jest jednym z przyjemniejszych etapów ćwiczeń. Możemy sobie pomóc podpierając się na rękach. Rollmasaż tylnej części ud znakomicie wyrównuje koloryt i strukturę skóry. Regularnie stosowany widocznie zmniejsza pomarańczową skórkę i rozstępy.

      Pozycja 4: POŚLADKI CZĘŚĆ DOLNA

Bardzo wygodna pozycja która nie wymaga żadnego wysiłku, Przesuwamy dolną część pośladków w lewo i prawo oraz delikatnie w górę i dół. Możemy posłużyć się małym stołkiem w celu większego komfortu. Znakomicie wpływa na jędrność pośladków, wygładza skórę, przy regularnych rollmasażach "podnosi się pupa".

 

      Pozycja 5: UDA PRZÓD

Możemy w tej pozycji posłużyć się małym stołkiem klękając na nim i przyciskając uda do rolek. Możemy również wykonywać tę pozycję na stojąco. Dzięki masowaniu tej tej partii ciała wzmocnimy mięśnie i wyszczuplimy sylwetkę.

      Pozycja 6: UDA CZĘŚĆ ZEWNĘTRZNA

Przykładamy zewnętrzną część ud, mamy tu szerokie pole manewru dzięki czemu wymasujemy te obszary ud, które najbardziej tego potrzebują. Widocznie wysmukla sylwetkę zmniejszając efekt poduszek na udach. Przy masowaniu tej części ud możemy w niedługim czasie zmienić ubrania na mniejszy rozmiar.

      Pozycja 7: UDA CZĘŚĆ WEWNĘTRZNA

Bardzo ważna część ciała która najbardziej narażona jest na wiotczenie. Skóra w tym miejscu ud jest bardzo delikatna, dlatego nasze doznania podczas rollmasażu będą największe. Zmniejsza wiotczenie skóry, wysmukla sylwetkę, wzmacnia mięśnie, likwiduje pomarańczową skórkę.

      Pozycja 8: POŚLADKI

Chyba najprzyjemniejsza pozycja, masująca obszary ciała najczęściej używane przez kobiety i mężczyzn pracujących umysłowo. Zmniejsza wiotczenie skóry, likwiduje bóle kości ogonowej, wzmacnia mięśnie, likwiduje pomarańczową skórkę.

      Pozycja 9: BRZUCH

Przy masowaniu brzucha pamiętajmy aby nie masować górnej partii brzucha - żołądka, zwłaszcza po posiłku. Wygładza brzuch, zmniejsza oponki, podnosi biust pomimo braku bezpośredniego kontaktu z rolkami.

      Pozycja 10: BOCZKI

Najbardziej kłopotliwa część ciała. Boczki masujemy siedząc na małym stołku. Likwiduje poduszeczki w postaci odkładającego się tłuszczyku, zmniejsza obwód w talii, rzeźbi sylwetkę, wzmacnia mięsień pośladkowy średni i mały.

      Pozycja 11: PLECY

Siadamy na podkładce i masujemy mięsień czworoboczny, mięsień naramienny oraz mięśnie grzbietu. Poszczególne partie ciała przykładamy w zależności od potrzeb. Relaksuje, zmniejsza uczucie ciężkości głowy, rozluźnia spięte mięśnie, usuwa napięcia spowodowane stresem i pracą przy komputerze.

 

      Pozycja 12: RAMIONA I DŁONIE

Końcowa część rollmasażu, polegająca na położeniu ramion i dłoni na rolkach i przesuwaniu po całym obszarze roboczym. Zmniejsza wiotczenie skóry ramion, masuje receptory umieszczone na wewnętrznej części dłoni.

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VACU - kapsuła podciśnieniowa


30-minutowy spacer w podciśnieniu, który poprawi krążenie limfy, wygładzi skórę i sprawi że będzie bardziej jędrna. W ciągu spaceru dochodzi nawet do 5-krotnie większego spalania kalorii niż podczas tradycjonalnego treningu na bieżni. Dostępne jest 6 programów treningowych, które wybieramy w zależności od potrzeb.

KILKA ZALECEŃ:

  • ubiór na spacer powinien być swobodny i luźny, nie wolno ćwiczyć w obcisłych legginsach a najlepszą opcją jest sama bielizna wtedy lampy kolagenowe mają najlepsze pole do popisu :) + bardzo przydatny będzie ręcznik.
  • drugą ważna sprawą jest WODA i to najlepiej jak największe ilości a takie minimum to 0,5 l.
  • owoce, warzywa i jeszcze raz warzywa, owoce :) a sól, ostre przyprawy w kąt. 
  • po treningu należy odżywić mięśnie i dostarczyć im trochę ryb i nabiału, mięso z drobiu też będzie dobre. 
  • puls 120-140 uderzeń na minutę. 

Zalecany cykl to 10-20-30 zabiegów. Ilość jest zależna od grubości tkanki tłuszczowej i poziomu cellulitu.

Najnowsze badania dowodzą, że regularne wykorzystanie w treningu Vacu Activ pomaga w zdecydowanie krótszym czasie (niż wolny i długi bieg), poprawić kondycję i sprawność naszego ciała. Ponadto tego typu ćwiczenia wpływają na zwiększone zapotrzebowanie energetyczne dużych partii mięśniowych (spalanie kalorii) i przyczyniają się do spadku masy ciała. Metoda ta stała się popularna wśród bardzo wielu osób, ponieważ jej rezultaty są bardzo szybkie. Zdecydowana poprawa następuje już po 6 treningach z wykorzystaniem tej metody.

EFEKTY:

  • spadek wagi ciała,eliminacja cellulitu,
  • poprawa cyrkulacji krwi i limfy,
  • korzystne samopoczucie.

PRZECIWSKAZANIA:

  • ciężkie choroby serca i układu krążenia,
  • cukrzyca, epilepsja,
  • ciąża, miesiączka,
  • nadciśnienie, żylaki,
  • przepuklina,
  • nie zagojone blizny po operacjach chirurgicznych.